Gecertificeerde vakmannen

24 uur per dag bereikbaar

Altijd in de buurt

Coronavirus

Wij volgen de richtlijnen van het RIVM op

Tijdens de corona crisis zijn wij er voor jou! We proberen met z’n allen zo veel mogelijk thuis te blijven om de piek op de zorg te verkleinen. Dit betekent dat we veel tijd binnenshuis doorbrengen. Daarom is het nog belangrijker om een gezond binnenklimaat te handhaven. Bij Bevico willen we dit voor iedereen faciliteren. Uiteraard staan jouw en onze veiligheid en gezondheid hierbij voorop.

Hoe gaan wij om met het Corona virus?

Onze monteurs zijn dagelijks in veel verschillende woningen aanwezig. Bij Bevico werken we alleen veilig. Dit betekent dat wij rondom het Corona-virus de nodige maatregelen hebben genomen. Graag informeren wij je hierover.

Al onze medewerkers worden dagelijks geïnformeerd en geïnstrueerd over de hygiënische maatregelen die zij in acht moeten nemen. Hierbij volgen wij uiteraard de adviezen van het RIVM en de overheid. Tevens leggen wij onze medewerkers op altijd de instructies/richtlijnen van de lokale autoriteiten te volgen.

Werkwijze van onze monteurs

De monteurs van Bevico voeren alle ingeplande afspraken uit. Echter is de werkwijze aangepast aan de richtlijnen van het RIVM. Dit betekent concreet het volgende:

 

  • Onze monteur vraagt vóór het binnengaan van een woning of de bewoner verkoudheidsklachten heeft, zoals: niezen, keelpijn, loopneus, licht hoesten of koorts. Indien één van de klachten aanwezig is, dan voeren wij géén werkzaamheden uit.
  • Ook als een bewoner geen bezoek wenst te ontvangen dan respecteren wij dat.
  • Onze monteurs stellen zich netjes voor, maar geven géén hand. Zij openen zelf ook geen deuren, maar vragen bewoners om dit voor hen te doen.
  • Onze monteurs zorgen voor hun persoonlijke hygiëne: ze wassen hun handen en gebruiken ontsmettingsdoekjes. Zij werken binnenshuis met handschoenen aan en op anderhalve meter afstand van de bewoner.
  • Wij vragen van bewoners; onze monteur (indien gewenst) de gelegenheid te geven om zijn handen te laten wassen.
  • De monteur verlaat de woning en laat de bewoner op veilige afstand (minimaal 1,5 meter) weten dat de werkzaamheden zijn uitgevoerd.

Instructies aan onze klantenservice

Tijdens het maken van een afspraak houden onze binnendienst medewerkers zich aan strikte regels bij het maken van afspraken. Hierdoor verkleinen zij het risico op besmetting van de monteurs. Dit betekent concreet:

 

  • Onze klantenservice vraagt vooraf of een van de bewoners Corona verschijnselen heeft. Zo ja, dan wordt er geen afspraak gemaakt.
  • Heb je van ons een afspraakbrief ontvangen? Dan trachten wij van tevoren telefonisch contact op te nemen om te informeren naar de status van de gezondheid van de bewoners.
  • Nadat alle bewoners gezond blijken kan er een afspraak worden ingepland.

Heb je verdere vragen over hoe Bevico de richtlijnen van het RIVM opvolgt?

Het is mogelijk om contact met ons op te nemen. Zowel telefonisch als via e-mail kunt u uw vragen stellen. We zijn tijdens werkdagen bereikbaar op het nummer 088 – 4009 500 van 8:00 en 16:30 uur.

Neem contact op

Je kan ook je vraag via ons contactformulier stellen.

Neem contact op